فایرفاکسی ها، ببینم چه می کنید؟!

خوب، از ساعت 9:30 شب دانلود نسخه جدید فایرفاکس شروع شده. امیدوارم تمامی هم وطنان عزیزی که قولش رو داده بودن بتونن راحت دانلود کنند. هر چند که مسلمه مثل ثبت نام اینترنتی سیم کارتهای IR-MCI اینجا هم مشکلاتی خواهد بود. از جمله اینکه یکی از دوستان می گفت سرعت دانلود بسیار کمه (مشکل از سروره!)

به هر حال ما که خوشحال میشیم فایرفاکس عزیزمون بره توی کتاب گینس!!

داشتم توی یه وبلاگ راجع به اوبونتو مطلب می خوندم که با عکس زیر مواجه شدم:

بنده خدا تمامی لوگو های مربوط به اوبونتو رو نقاشی کرده!

کماکان منتظر نظرات ارزشمند دوستان عزیز هستم…

3 پاسخ به “فایرفاکسی ها، ببینم چه می کنید؟!

  1. سلام داداش !!!

    من که قاطی کردم برای MSCODE اومدم بیرون ، ایمانی خجالت هم نمی کشه !!!

    ولش کن نیومدم خاله زنک بازی کنم !! رفتم mscode دیدم اومدی wordpress.com منم دوباره برگشتم به دات کام Software07.wordpress.com ولی آمارم از روزی 4000 رسیده به روز 50 !!!!

    وبه جدید رو هم تبریک می گم .

    خوشحال می شم آی پیت رو روی وبم ببینم !!!!

    مجید مهرتاش

  2. مرسی که لینک کردی . اون آمار نجومی ماله جونیامه !!!

    منم لینکت می کنم الان .

    قضیه ایمانی : بهتره بعضی چیزا سر بسته بمونه ، تا خیلی اتفاقایی که قراره بیوفته و همه تعجب کنید بیوفته !!!! البته از نوعه خوبش نه بد !!!!

    منم خوشحال می شم کارتون پیش بره ، یکی از دلایلی هم که کنار کشیدم ، پیدا کردن کار بود که فعلاً روی ماهی 700/000 تومان صحبت شده باهام ، دیگه وقتی برای انجمن و اینا ندارم . ایمانی هم که انگیزه منو برای خارج شدن زیاد کرد !!! (اینبار از نوعه بدش !!)

    خوشحال شدم به وبم اومدی ، ممنون .

  3. خسته نباشيد. خيلي وقت ها دوست دارم در مورد آي تي هم بنويسم(قبلا يه چيزهايي نوشتم) ولي خوب نمي شه انگار.
    لطف كرديد سر زديد. لينك هم به روي چشم
    يا حق

پاسخی بگذارید

